Інформація

Яку фарбувальну камеру вибрати

Для початку дамо визначення поняттю - «якісна ФСК». Повністю автоматизована фарбувально-сушильна камера високого рівня, за всіма параметрами відповідає сучасним вимогам, - це камера, у якій параметри повітрообміну (швидкість, рівномірність, чистота повітря) і температурні режими фарбування і сушіння відповідають вимогам виробників застосовуваних лакофарбових матеріалів (саме вони диктують умови і тенденції розвитку конструкцій). Крім того, гарна камера володіє цілим рядом конструктивних особливостей, які забезпечують сучасний рівень економічності, комфортності при проведенні робіт, а також простоту і велику періодичність проведення технічного обслуговування ФСК, поряд з повною безпекою в роботі. А ще - здатність протягом тривалого часу підтримувати ці параметри.
Щоб потім не шкодувати про переплачених або недоплачених (в збиток) сумах, необхідно відразу задуматися при «примірці», «прикидці» розмірів і функцій обладнання.
Розглянемо нижченаведені: габарити, варіанти установки, підлога, стеля, стінні панелі, фільтри, освітлення, додаткове обладнання.

Габарити

Як і всякий «примірювальний» захід, підбір фарбувально-сушильної камери починається з обміру «власних» габаритів. Саме вони визначать вихідні дані для подальших рішень і розрахунків. Модель і тип камери прямо і безпосередньо залежать від планування ділянки, де фарбувальні роботи будуть проводитися.
Внутрішні габарити кабіни - це найважливіший параметр, на який необхідно звертати увагу. Саме він вказує на можливість (або не можливість) роботи з максимально великою кількістю автомобілів, яке визначається їх розмірами. Ніхто не стане купувати кілька камер для роботи з автомобілями, різними за габаритами. Тому найбільшого поширення набули камери, в яких можна фарбувати більшість легкових автомобілів з внутрішніми розмірами 7000x4000x3000 мм. Такі розміри підходять як для «Таврії», так і для позашляховиків, і мікроавтобусів.
Але на універсальні габарити можна орієнтуватися в разі, коли в цеху немає зовнішніх обмежень. Тут не зайвим буде задуматися над величиною отвору в'їзних воріт. Наприклад, широкий отвір актуальний, коли радіус в'їзду виїзду мінімальний, а перед воротами знаходиться перешкода. Є і свої недоліки: широкий отвір - це більше дверних стулок, петель, запірних механізмів, а значить, зростає ймовірність проблем з ними, особливо при інтенсивному використанні. Не заховані в тілі воріт запірні механізми можуть виконувати роль небажаних «пилозбірників».

Варіанти установки

Існує два варіанти:

  1. Для встановлення на заздалегідь підготовлену бетонну основу з влаштованими в ньому повітроводами;
  2. На металевій підставі, яка дозволяє встановлювати ФСК на рівному майданчику, без пристрою повітроводів в підлозі.

Переважне число фірм, що пропонують ФСК, рекомендують використовувати металеву підставу тільки у виняткових випадках, коли неможливо пристрій бетонного фундаменту.
Необхідно точно оцінити ситуацію і свої потреби. Адже, облаштування бетонного фундаменту виявляється дешевше, ніж металевої
основи. До того ж, бетонна основа більш аеродинамічно збалансовано і зручно в експлуатації.
Металеве підставу застосовується в тих випадках, коли немає можливості встановити бетонний фундамент (підвал, грунтові води і т.д.). У такому разі, висота металевої основи підбирається таким чином, щоб забезпечити максимально можливі для нормальної працездатності ФСК перетину підпільних повітроводів при збереженні зручності при закочуванні автомобілів.

Підлоги

Всі підлоги різних виробників решітчасті. Так що, в першу чергу, нас цікавить форма їх виконання, визначає можливості і рівномірність обдування автомобіля повітрям. Існує чотири види виконання підлог: однорядний; дворядний; у вигляді овалу; повністю решітчасту підлогу.
Найбільш поширені - однорядний і дворядний. У першого решітки розташовані поздовжньо в середині кабіни, у другого - або поколейно, або поряд. Дані варіанти відносно недорогі і забезпечують пристойну якість обтікання повітрям автомобіля з усіх боків. Правда, доведеться змиритися з деякими незручностями - щоденної та вологим прибиранням, а також дотриманням чистоти поза решіток підлоги.
Найбільш привабливий варіант у вигляді «овалу» або, як ще називають у вигляді букви «О». Автомобіль знаходиться в межах овалу і рівномірно обдувається з усіх боків. Розрахунок у таких випадках робиться на те, що підлога не повиненна пропускати повітря по всій площі (як у варіанті повністю решітчастої підлоги) або в «неефективних» його частинах (однорядний і дворядний варіанти), інакше він буде рухатися від стельових фільтрів до тієї стіни, де буде розташована витяжка, і автомобіль буде обдуватися повітрям нерівномірно. Хоча з цим можна посперечатися.
Повністю решітчаста підлога «влетить у копієчку», тому що вона дорожча як в закупівлі, так і в експлуатації. Кількість фільтрів, що підлягають заміні, вдвічі більше, ніж у попередніх варіантів, але, з іншого боку, наявність фільтрів по всій площі підлоги позитивно позначається на кількості пилу. Прибирання підлоги стає непотрібним заходом - фільтри затримують практично весь пил.

Стінові панелі

Оскільки ФСК працюють в дуже важких умовах (надлишковий тиск і підвищена температура усередині кабіни, сильна вібрація, велике навантаження на підлогу, часте відкривання і закривання дверей та ін.), не менш важливі й інші конструктивні особливості, що забезпечують не тільки зручність роботи з камерою і простоту технічного обслуговування, але і продовжують термін її служби. Можна провести аналогію: якщо час життя автомобіля визначається строком служби його кузова, то і довговічність ФСК повністю залежить від конструкції кабіни. Корпуси всіх кабін збирають з сендвіч-панелей, стики між якими повністю герметизують, щоб не допускати проникнення навіть найдрібніших пилинок через нещільності. Термін служби самих сендвіч панелей визначається матеріалом теплоізоляції. Всі панелі приблизно однакові за впливом на якість фарбування (міцність покриття і відсутність відблисків) і можливостям теплоізоляції. По протипожежних властивостей панелі із неспалимим м'яким утеплювачем краще (і, відповідно, дорожче), ніж панелі з поліуретаном.
В даному параметрі найважливішим є спосіб стиковки панелей між собою, а саме - площа дотику панелей один з одним та надійність з'єднання. А суперечки про крок панелей, переваги та недоліки каркасних і безкаркасних конструкцій та інше, часто є безпідставними. Ці особливості залежать тільки від вибору виробником тієї чи іншої конструктивної схеми. А остання, в свою чергу, пов'язана зі ступенем автоматизації виробництва та з любим потрібним виробнику розміром розкрою листа.

Стеля

Конструкція стелі підпорядкована ідеї очищення повітря, а також безпосередньо впливає на процеси його фільтрації. Від конструкції стелі і якості стельових фільтрів залежить рівномірність розподілу повітряних мас за обсягом камери. Якщо фільтр пропускає повітря нерівномірно, то в кабіні будуть виникати зони з різною пропускною здатністю і швидкістю руху повітря. Тому, дуже важливою характеристикою стельових фільтрів є їх здатність рівномірно пропускати повітря по поверхні. У самій же конструкції стелі, при великих значеннях повітрообміну, бажано присутність розсікачів повітря, призначених для перетворення потужного та однорідного струменя від приточного пристрою в розсіяну масу що рівномірно заповнює весь простір.
При цьому, чим менше рамок з фільтрами на стелі, тим менше ймовірність проникнення неочищеного повітря, так як менше кількість стиків.
Жорстка конструкція фільтрувальних рам повинна забезпечити надійне кріплення фільтрувального матеріалу, що не дозволяє фільтру «переповзати», навіть коли рама відкривається. І в той же час рами повинні бути виконані так, щоб фільтри можна було легко замінити. Найкращими конструкціями вважаються ті, де стельовий фільтр може замінити одна людина. Це мається на увазі, що в конструкції рам застосовані ліфти і газові пружини, які дозволяють плавно відкривати їх стулки.
Висновок: площа фільтруючого стелі повинна бути максимальною, кількість рамок - мінімальним, наявність розсікачів - дуже бажано, а заміна фільтрів з урахуванням очистки рамок проводилася протягом півтори години одним-двома робітниками.

Фільтри

Основні трудовитрати при технічному обслуговуванні ФСК припадають на заміну фільтрів. Значить, чим довше служать фільтри, тим краще.
ФСК забезпечені двоступеневої системою фільтрації повітря. Недорогі попередні фільтри, які зазвичай встановлюються перед вентилятором, затримують великий і частково дрібний пил. Щоб ці фільтри служили довше, їх виконують якоможна більшої площі. Самою великою робочою поверхнею володіють не плоскі, а так звані «кишенькові» фільтри. Періодичність заміни попередніх фільтрів залежить не тільки від їх площі, а й від місця розташування станції технічного обслуговування - поруч з курній дорогою міняти їх доведеться частіше.
Повітря, що пройшло попередню очистку, остаточно очищується у фільтрах тонкого очищення, що займають більшу частину стелі кабіни. Кращі матеріали для стельових фільтрів мають пилоємкість до 430 г / мг - у 10 разів менше, ніж попередні, вони практично зовсім не пропускають пил туди де фарбується автомобіль. Середня періодичність заміни стельового фільтра, виконаного з хорошого фільтрувального матеріалу, може досягати 1500 годин роботи ФСК, природно, при справному попередньому фільтрі.
Завдання фільтрів, монтованих під гратами стелі, - затримати частинки «перепилу», що видаляються потоком повітря при проведенні малярних робіт. Ці фільтри так і називаються - «загороджувачі фарби». Вони здатні поглинути до 3000 г/м2 частинок ЛФМ, але служать при цьому до заміни тільки 100-120 годин роботи. Чим вище їх площа, тим краще: менше опір повітряному потоку і більше періодичність між замінами.
Надійнф камера повинна бути обладнана датчиками, що показують ступінь забруднення фільтрів і зниження швидкості повітряного потоку до критичної величини. Такі датчики дозволять знизити ймовірність появи дефектів при фарбуванні і проводити технічне обслуговування ФСК в залежності від фактичного забруднення фільтрів, а не від усереднених, часто виданих «із запасом», норм.

Освітлення

Наступною важливою характеристикою ФСК є освітленість усередині кабіни. Тільки «при якісному освітлені» працювати в камері зручно, а при недоліку освітленості якісне забарвлення може бути взагалі нездійсненим. Освітленість кабіни повинна бути не менше 1000 люкс. Більше - краще, але це не єдина вимога до світла. У кабіні, як в операційній, не повинно бути тіней, і пофарбований автомобіль необхідно рівномірно освітити з усіх боків, щоб навіть в районі порогів освітленість була достатня.
Ці завдання вирішують оптимальним розташуванням світильників всередині камери. Для стандартної 7-метрової кабіни рекомендується наявність 32 ламп, розташованих по 4 ряди в 8 панелях і під кутом. Одного верхнього ряду для «правильного» освітлення недостатньо. Необхідний ще нижній ряд і світильники в торцях кабіни. Саме «якісне» світло виходить, якщо верхній ряд світильників нахилений всередину камери під кутом 22 °. Таке розміщення світильників є ще однією ознакою якісної ФСК.
Бічне вертикальне світло (коли світильники розташовані вертикально в панелях) дає рівномірне розсіювання, але може «осліпити» маляра, працюючого з протилежного боку автомобіля.

Конструкція ФСК

  1. панель управління;
  2. контроль температури;
  3. передня панель;
  4. чотирьохстулкова дверь;
  5. оглядове вікно;
  6. дверні петлі;
  7. вимірювач тиску;
  8. ковзна підвіска;
  9. система освітлення;
  10. стельові фільтри тонкого очищення;
  11. в'їзні трапи;
  12. несучі профілі основи;
  13. дверний запір;
  14. рама піднятї підлоги;
  15. двері для персоналу;
  16. регульовані опори підлоги;
  17. поперечні фіксатори підлоги;
  18. знімні панелі підлоги;
  19. решітки
  20. гратчасті піддони фільтрів-загороджувачів фарби;
  21. стельовий теплоізольований об'єм;
  22. короб для контролю димової труби;
  23. димова труба;
  24. аварійне термореле;
  25. перехідник;
  26. повітрозабірник;
  27. ручний регулятор вихідного потоку;
  28. задня панель;
  29. вихідний вентиляційний канал;
  30. вентилятор вихідного блоку;
  31. фільтр загороджувач фарби;
  32. бічні панелі;
  33. пальник;
  34. вентилятор вхідного блоку;
  35. автоматична заслінка;
  36. пневмопривід системи рециркуляції повітря;
  37. вхідні фільтри;
  38. вхідний блок;
  39. теплообмінник (нерж. сталь);
  40. вихідний блок з фільтрами.














































Облако тегов: окрасочные камеры,покрасочная камера,окрасочно сушильные камеры,камеры окраски,малярная камера,камеры покраски,покрасочные камеры для автомобилей,оборудование для покраски,покрасочное оборудование,купить покрасочную камеру,окрасочное оборудование,промышленные окрасочные камеры,оборудование для окраски,продажа установка камер для окраски,камера для маляра,производство окрасочных камер,окрасочные камеры для заводов,малярні камери,фарбувальні камери,фарбувально-сушильні камери,малярні камери для підприємств,камери для малярного виробництва, підприємства виробляючи фарбувальні камери
фарбувальні камері для виробників, фарбувальні камери для причепів, камери для авто, камери для залізниці, камери для автобусів, фарбувальні камери для літаків, фарбувальна камера для меблів